Ehdot

Maksu
Klarna Checkout tekee siitä helppoa – joustava ja turvallinen tapa tehdä ostoksia verkossa. Vastaamalla muutamaan kysymykseen voit helposti tunnistaa itsesi ja valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Ensin vahvistat ostoksesi ja valitset sitten maksutavan. Joko Klarna-laskulla tai Klarna-tilillä - tai kortilla tai pankkisiirrolla. Kaikki menetelmät ovat yhtä turvallisia.

Maksuehdot
Käytämme Klarnaa maksunkäsittelijöinä ja tarjoamme laskunmaksun (ei laskutusmaksua) maksua, korttimaksua ja suoramaksua pankin kautta. Täydelliset maksuehdot löydät täältä

Toimitus
Tilaukset lähetetään samana päivänä jos tilaus on tehty ennen 15:00, muuten tilaus lähetetään seuraavana päivänä tai ensimmäisenä arkipäivänä tilauksen tekemisen jälkeen. Toimitusajat voivat vaihdella asuinpaikkasi mukaan. Normaali toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Tilauksesi toimitaan aina lähimpään noutopisteeseen.

Peruutukset/palautukset
Yksityishenkilönä sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ilman erityistä syytä. Peruutusoikeutta käyttäessäsi sinun (asiakkaan) tulee maksaa palautuksen toimituskulut. Palautamme rahat mahdollisimman pian palautuksen saatuamme. Hyvitys tapahtuu laskun hyvityksellä tai kortille/tilillesi valitusta maksutavasta riippuen.

Niissä tapauksissa, joissa sinä, asiakas, olet palauttanut käytetyn tavaran tai muuten vahingoittunut, meillä on oikeus vähentää poistot, kun hyvitämme sinulle. Huomaa, että sinulla on oikeus avata ja tarkastaa tuotteet vaarantamatta arvon alenemista.

Lähetä meille sähköpostia sivun alalaidassa olevaan sähköpostiosoitteeseen tai yhteydenottolomakkeen kautta ja kerro, että haluat käyttää oikeaa palautusoikeutta ennen kuin lähetät tavarat takaisin.

Reklamaatiot
Teemme aina kaikkemme varmistaaksemme, että saat korkealaatuisia tuotteita, mutta joskus virheellinen tuote on jäännyt meiltä huomaamatta. Jos sait vaurioituneen tai viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä sivun alalaidassa olevalla sähköpostiosoitteella tai yhteydenottolomakkeella.

Jos palautat meille vaurioituneen tuotteen, voit tehdä sen helpoimmin pakkauksessa, jossa se lähetettiin. Noudatamme kuluttajien ostolakeja, mikä tarkoittaa 36 kuukauden takuuta. Takuu kattaa vain alkuperäiset virheet eli virheet, jotka olivat tuotteessa toimituksen yhteydessä. Tavallista kulumaa ei korvata.

Maksamme palautuskulut, jos tavara on vaurioitunut / viallinen. Huomaa, että otamme huomioon tämän kulun vain, jos olet ensin ottanut meihin yhteyttä ja saanut ohjeet tavaroiden palauttamisesta.

Hyvitykset
Palautukset suoritetaan 10 työpäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi. Laskut hyvitetään ja lähetetään uudelleen, korttimaksut ja pankkisuoramaksu palautetaan Klarnan kautta.

Yhteystiedot
Täydelliset yhteystiedot, mukaan lukien fyysinen osoite, sähköpostiosoite ja/tai puhelinnumero asiakastukea varten ja yrityksen identiteetti ovat myymälän jokaisen sivun alalaidassa.

Powered by Talex e-handelssystem